samoka3000
samoka3000
samoka3000
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

samoka3000

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ارجو من زائيرتنا الكريمه ان تشترك معانا في منتدنا المتواضع نحن في حاجه الى اعضاء ومشرفين بانتظارك اختى الغاليه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» طريقه عمل البيتزا
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 4:05 am من طرف عيون المها

» هااااااااااااااااااااااام جداااااااااااااااااااااااااا
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 3:40 pm من طرف اسماء البطة

» اذا وقعت الواقعة
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 9:37 am من طرف المؤمنه بالله

» ياخفى الالطاف نجنا مما نخاف؟؟
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 9:36 am من طرف المؤمنه بالله

» انتبهو من صبغات الشعر
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 9:26 am من طرف المؤمنه بالله

» انا احترم هذا الرجل
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 8:45 pm من طرف المؤمنه بالله

» كيــــف تقـــومين بطلاء حوائط منزلك بالصوررررر رائعههههههههههههههه
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 6:28 pm من طرف اسماء البطة

» تمارين لتخفيف الكرش
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 3:41 pm من طرف المؤمنه بالله

» صورة جنسية
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 05, 2009 3:32 pm من طرف زائر

» سر من اسرار جسد المراة (سبحان الله الحكيم)
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 05, 2009 3:11 pm من طرف زائر

منتدى
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
المؤمنه بالله
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_vote_rcapمين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_voting_barمين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_vote_lcap 
islamicgirl00
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_vote_rcapمين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_voting_barمين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_vote_lcap 
عيون المها
مسك
تسبيح الله
مسلمة
طيور الجنة
فداك
اسماء البطة
هدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

مين عاوز يروح الخليج ؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المؤمنه بالله
المديرة العامه
المديرة العامه
المؤمنه بالله

مين عاوز يروح الخليج ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مين عاوز يروح الخليج ؟؟   مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 9:36 pm

__,_._,___
لو أجبرك حرامي انك تسحب له من مكينة الصرافة

وببطاقتك
لو أجبرك سارق يوما ما على سحب أموال من ماكينة الصراف الآلي ( ATM )
فكل ما عليك فعله هو إدخال الرقم السري بشكل عكسي
أي إذا كان رقمك السري 1234 فإنه يتعين عليك إدخاله

4321

إذ أنه في الوقت الذي سيتم صرف النقدية من خلال الماكينة

سيعتبر ذلك الرقم العكسي الذي قد تم إدخاله بمثابة طلب للمساعدة

وسيتم على الفور إبلاغ الشرطة دون أن يشعر السارق بذلك

هذه الخاصية متوفرة لدى جميع ماكينات الصراف الآلي .. إلا أنها غير معروفة لدى الكثيرين

ممكن يكون في مصر مش منتشره اوى هذه الطريقه لصرف الفلوس لان مفيش فلوس اصلا هههههههههههههههههه
لكن معلومه ان في دول الخليج كل حاجه بالماكينه ديه وولو عاوزين اى حاجه بتليفون تحصل
لو كرت شحن موبيل
لو هندفع فاتورة مايه او غاز او كهرابه وما ادراك ما الكهربه الله يعين الي في الغربه والله
ولو الايجار للشقه ايضا بالتليفون
الي عوز اى استفسار علي اي شئ بخصوص دول الخليج
تحت امركم علي قدر معرفتى
وفي الختام سلام
https://samoka3000.ahlamontada.com
islamicgirl00
نائب المدير
islamicgirl00

مُساهمةموضوع: رد: مين عاوز يروح الخليج ؟؟   مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 31, 2009 4:54 pm

مين عاوز يروح الخليج ؟؟ 32_203
المؤمنه بالله
المديرة العامه
المديرة العامه
المؤمنه بالله

مُساهمةموضوع: رد: مين عاوز يروح الخليج ؟؟   مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 10:20 am

مين عاوز يروح الخليج ؟؟ 720609
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مين عاوز يروح الخليج ؟؟   مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 10:44 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ده الخليج وما ادراك الخليج احنا عندنا حاجة اسمها طابور يعنى التزم بمكانك ومين اللى وراه وهكذا هههههههههههههههههه دى مصر لسه يمكن توصل الحاجة دى فى 2040 حاجة زى كدة وانتى تقوليلى عمار يامصر مصر مين بس
المؤمنه بالله
المديرة العامه
المديرة العامه
المؤمنه بالله

مُساهمةموضوع: رد: مين عاوز يروح الخليج ؟؟   مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 10:49 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله كفايه انك وسط اهلك
وايه
انت مشربتش من نيلها
ههههههههههههههههههههههههههههه
كل بلد فيها مساوئها
اوعى تفتكر ان الغربه حلو
زى مانت بتاخد لازم هى كمان تاخد اكتر مانت بتاخد
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ 852643
islamicgirl00
نائب المدير
islamicgirl00

مُساهمةموضوع: رد: مين عاوز يروح الخليج ؟؟   مين عاوز يروح الخليج ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 2:38 pm

مين عاوز يروح الخليج ؟؟ Salam11
والله عندك حق يا ام يوسف
مفيش حد عجبو حالو
بس انا عن نفسى مقدرش ابعد عن اهلى واصحابى
نهاااااااااااااااااااااااااااااااائى
وعمرى مفكر اسافر
وبصراحه ربنا يعينك عن البعد عن اهلك
مين عاوز يروح الخليج ؟؟ 13

مين عاوز يروح الخليج ؟؟
صفحة 1 من اصل 1