samoka3000
samoka3000
samoka3000
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

samoka3000

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ارجو من زائيرتنا الكريمه ان تشترك معانا في منتدنا المتواضع نحن في حاجه الى اعضاء ومشرفين بانتظارك اختى الغاليه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» طريقه عمل البيتزا
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 4:05 am من طرف عيون المها

» هااااااااااااااااااااااام جداااااااااااااااااااااااااا
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 3:40 pm من طرف اسماء البطة

» اذا وقعت الواقعة
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 9:37 am من طرف المؤمنه بالله

» ياخفى الالطاف نجنا مما نخاف؟؟
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 9:36 am من طرف المؤمنه بالله

» انتبهو من صبغات الشعر
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 9:26 am من طرف المؤمنه بالله

» انا احترم هذا الرجل
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 8:45 pm من طرف المؤمنه بالله

» كيــــف تقـــومين بطلاء حوائط منزلك بالصوررررر رائعههههههههههههههه
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 6:28 pm من طرف اسماء البطة

» تمارين لتخفيف الكرش
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 3:41 pm من طرف المؤمنه بالله

» صورة جنسية
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 05, 2009 3:32 pm من طرف زائر

» سر من اسرار جسد المراة (سبحان الله الحكيم)
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 05, 2009 3:11 pm من طرف زائر

منتدى
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
المؤمنه بالله
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_vote_rcapوبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_voting_barوبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_vote_lcap 
islamicgirl00
وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_vote_rcapوبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_voting_barوبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_vote_lcap 
عيون المها
مسك
تسبيح الله
مسلمة
طيور الجنة
فداك
اسماء البطة
هدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!!

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! Empty
مُساهمةموضوع: وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!!   وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 1:36 am

بسم الله الرحمن الرحيم اللهم صل على محمد وعلى آله وصحبه أجمعين السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ثم أما بعد:

فإخوتي في الله

أشهد أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله

لسه ما زهقتش ........ لسه ماقرفتش .......... لسه ما ندمتش
طيب هاتزهق إمتى؟؟ هاتقرف إمتى ؟ هاتندم إمتى ؟؟؟
مش عاوز تحب ربنا ليه ؟؟؟

دا إنت كل اللي أنت فيه منه .... ومن نعمه عليك
وأكبر نعمه عليك إنه لسه سترك وسايبك ومستني ترجع له.........
مش عاوز ترجع له ليه ؟؟؟
مش عاوز تتوب ليه ؟؟؟
مش عاوز تنضف ليه ؟؟
كفايه بقى !!!
مش خايف منه ؟؟؟
مش خايف من عذااااااااااااابه ؟؟؟؟
بتقول بخاف ......... طيب ليه ؟؟؟؟؟؟

مش عاوز تتوب ليه
هو فيه حاجه أحسن من قربه ......... دا خلقك لعبادته
البنات اللي أنت عارفهم مش هاينفعوك دول بيبعدوك عنه ويقربوا لك سخطه اللي أنت مش قده
حد فيهم يقدر يحميك منه ؟؟
طيب حد فيهم يقدر يشيل عنك المرض ؟؟؟
طيب حد فيهم يعطيك حسنه واحده يوم العرض عليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والأغاني لسه بتسمعها ليه ؟؟
عارف إنها حرام ومع ذلك كأنك بتقول أيوة أيوة عارف بس مش خايف – ما يهمنيش – ولما تيجي تسمع أغنيه تلاقي قلبك بيتخلع من جسمك وتبكي وتتأثر
لأنك أصبحت عبد هواااك – بل في الأصل عبد للشيطان يأمرك فتنفذ – لا تستطيع فك القيد الذي أحاط بعنقك ويعصر رقبتك والعجيب أنك متلذذ به مستمتع به – وأوعى تقول أصلي ما كنتش أعرف – لأ أنت عارف كل حاجه عارف الصح من الغلط – عارف ان فيه جنه وفيه نار مع ذلك لا تبالي .............

والنت والمواقع الإباحيه لسه بتتفرج والصور الخليعه – أنسيت أن ربك شايفك ولكنك جعلته أهون الناظرين إليك – يعني لو دخل عليك طفل صغير وأنت بتتفرج على حاجه من دي هاتعمل أيه ؟؟؟ على طول هاقفل ....... وهاتقول أصلي هاسقط من نظره – دا طفل – عملت حسابه
ألا فلتتق الله ولتخافه أيها الأخ............

وأنت يا أختااااااااااااه – لما تفعلين مالا يوافق رضاااااااااه – لما الى الآن تعصين الله ؟؟
مش عاوزه تتحجبي ليه ؟؟؟؟؟؟؟
مش عاوزة تنتقبي ليه ؟؟؟
بتقولي مش مقتنعه وعاوزاني أقنعك الأول – يبقى المفروض سؤالك يكون إني أقنعك بالدين
فدا دين أختاه
طيب
فرحانه باللي ربنا اداهولك ليه ومفكره نفسك جميلة الجميلات – فعاوزه تظهريه وفي معصيه الله ليه ؟؟
ماهو قادر ياخده منك في لحظه
الناس اللي عمالين يتوددوا لك من الشباب دوول لو جرى في وجهك حاجه مش هايطيقوا يبصوا في وشك...... جلدك ده هايذوب في النار ........ وأنتى لا تبالي ...................
بس إعرفي إن الموت يأتي بغته ... الموت اللي نسيتيه ....... وبتقولي لما أتجوز ولما أخلًف ولما أكبر أنا لسه صغيرة عالحاجات دي – في لحظه هاتعرفي إنك كنتي في نعمه إنك ممكن تتوبي وأنتي ضيعتيها

أمامنا طريقان لا ثالث لهم
إما الى الجنه وإما الى النار
فإختااااااااااااااار وأنت حر في الاختيار
وتخيل نفسك في الجنه ودي طريقها سهل جداااااااااااااااااااااااا طريقنا الى رضى الله
وتخيل نفسك في النار ومعك من كنت تطلب رضاااااااااه في الدنيا – الشيطان

إرحم نفسك وتووووووووووب
فوووووووق
أنظر فوقك
إنه الله
أرفع يديك

قل لا إله إلا أنت ربي خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك ووعدك ما إستطعت أعوذ بك من شر ما صنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء بذنبي فإغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت
قل لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

قل ربي تبت وندمت وعزمت بفضلك على ألا أعود الى المعاصي أبداً
أبكي
ما إنت ياما بكيت من أغنية أو فيلم أو موسيقى أو ........
أبكي : بتقول مش عارف أبكي أصل دموعي عزيزة
عزيزة على مين ياعم على ربك
أبكي دلوقتي وإلحق نفسك
فلعل دمعة صادقة تكون سبب في أن لا تمسك النار
وإلا فإنتظر بكاءاً لا ينقطع
وناراً لا تنطفيء

أبكي أخي وأبكي أختاه
أبكوا من خشية الله
وإلا فابكوا على أنفسكم ..................

وسبحان من إذا قال عبده العاصي تبت قال الملك وأنا قبلتوصلى اللهم وسلم وبارك على نبينا محمد وآله وصحبه وسلم تسليما كثيرا

وأعلم أني لك ناصح محب
مسك

مسك

وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!!   وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!! I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 16, 2009 3:47 am

اللهم ارزقنا حب الطاعه والتلذذ بها وكره المعصيه والبعد عنها

وبعدين معاكى يا أختااااااااااااااااااااااااه؟!!!
صفحة 1 من اصل 1